Zadzwoń
do prawnika
 
Mail our lawyer
Napiszdo prawnika
  • Start
  • Stała obsługa prawna - outsourcing obsługi prawnej

Kuczek-Maruta i Wachowski

Kancelaria Radców Prawnych
spółka partnerska

Twoi doradcy prawni w biznesie

Stała obsługa prawna

Stałą obsługę prawną proponujemy przede wszystkim firmom, które nie zatrudniają własnych prawników. Mamy jednak również praktykę w świadczeniu stałej pomocy prawnej dla większych przedsiębiorstw, posiadających wewnętrzne biuro prawne - w takim przypadku realizujemy stałą pomoc prawną we współpracy z firmowymi prawnikami.
Szczególne kompetencje mamy także w zakresie świadczenia stałej obsługi prawnej dla firm z udziałem kapitału zagranicznego lub zarządzanych przez menadżerów cudzoziemców - nasi prawnicy swobodnie komunikują się w języku angielskim i włoskim, oraz mają ogromne doświadczenie w pomocy prawnej dla klientów zagranicznych.

ZAKRES STAŁEJ OBSŁUGI PRAWNEJ
Zakres standardowej stałej obsługi prawnej świadczonej przez naszą kancelarię obejmuje prawo cywilne (przede wszystkim kontrakty gospodarcze), sprawy korporacyjne, prawo pracy, postępowania sądowe i administracyjne, prawo podatkowe oraz ochronę własności intelektualnej.
Stała obsługa prawna może dotyczyć całości firmy, albo tylko jej wybranych działów. Stała obsługa obejmuje wszystkie sprawy prawne w ustalonym z klientem zakresie, a więc zarówno rozwiązywanie bieżących problemów prawnych, jak i ogólny nadzór nad prawną prawidłowością wszelkich spraw firmy lub danego działu.

DEDYKOWANY ZESPÓŁ PRAWNIKÓW
Obsługa prawna stałego klienta jest wykonywana lub koordynowana przez jednego stałego prawnika, który jest odpowiedzialny za kontakt prawników kancelarii z pracownikami klienta.
W projektach wymagających wiedzy specjalistycznej lub w dużych projektach realizowanych zespołowo, prawnik odpowiedzialny za danego klienta pełni rolę szefa projektu koordynującego pracę pozostałych doradców prawnych. W ten sposób zapewniamy szybką reakcję na wszystkie pojawiające się problemy prawne, dbamy o zachowanie ciągłości stosowanych u danego klienta rozwiązań prawnych oraz przestrzegania jego zwyczajów korporacyjnych. Model ten zapewnia dobrą znajomość specyfiki przedsiębiorstwa klienta i dużą efektywność pomocy prawnej.

ORGANIZACJA STAŁEJ OBSŁUGI PRAWNEJ
Wewnętrzna organizacja pracy naszej kancelarii oraz wspomagające ją rozwiązania informatyczne ułatwiają prawnikom monitoring aktualnych spraw klientów i nadzór nad pracą innych osób zaangażowanych w projekty. Rozwiązania te gwarantują także klarowny system wyceny wykonanych usług.
Staramy się standaryzować dokumenty prawne, którymi posługują się nasi stali klienci, co podnosi ogólne bezpieczeństwo prawne oraz upraszcza załatwianie spraw stale powtarzających się w praktyce danego przedsiębiorstwa.
Digitalizacja archiwów pozwala nam szybko odnaleźć akta spraw prowadzonych przez nas w przeszłości, potrzebne dla bieżących spraw prawnych lub w razie kontroli u klienta.

MONITORING ZMIAN PRAWA
Stali klienci są na bieżąco informowani o zmianach prawa, istotnych z punktu widzenia prowadzonej przez nich działalności.

Współpracujemy z:

Napisz do prawnika
Zadzwoń
do prawnika